BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
MENCINTAI KERANA ALLAH ITU LEBIH INDAH

Tuesday, December 28, 2010

semalam y gelap hingga pagi y cerah......

aduyai weyh mengantuk mata beta..hahaha..urm semalam ari yang tah pape lam idop ku....kui3...di malam y kelam aku dok sendiri di ruang tamu yang gelap....tiba2..........teng..teng..teng.....hahahah....teringat n terlihat pd encet ku.......

aku bg mesej suma tanak balas...hampeh weyh kowg bawu kui 3.30 pg...hahahah.......takan tidow da kowt...mane kowg neyh...huaaaaa........ampeh toi.....aku gak y ta tido2....hurm...

tah le naper semalam ta maunye tido...hampeh toi....pai kui 5.30 pg la............aku bawu tido......bace plak buku misteri..haha...mg jd mlam dan pagi y misteri r bgku.....kah3....siot jerk......kadg2 der r meremang bulu roma jap.....hehe...tp besa la aku tak takut ngat.......

pas2 teringat nak on lappy tp....................................................................maleh nak beratkan otak dipagi hari....urm benggang ase nak aku congkil jerk mate aku ny....lagi ditutup ag sakit kepala aku....

urm...udoh tak taw nak wat aper..aku pon masuk bilik.............aper ag......photoshot time..haha....first2 kte kuarkan baju2 y ader...suar2 y ader.......makeup2 akk aku y masih tersisa...wah ayat ta tahan neyh..haha..aper ag...photoshot ngan diri sendiri.....konon2 chandan next top midel...in ur dream la Faiznur azrin.....hahahhaha.........urm agak2 sume baju da try n error aku pon tuwun lek....kua dri bilik y bersepah dengan baju y for sure mak aku bising amat kalo nengoknye.......hahahahaha,..dah tade tempat nak tido pon tas katil sepah sgt...haha

aku bace plak buku cerita anak sedare aku....dok gelak sensorang..tetibe jerk...aku terdengar satu bunyi dtg dr bilik kakk aku..wah seram deyh..aku pon g la tgk..masuk2 upenye kakak aku berdengkur...cit bikin suspen r....betoi r owg kater kalo da sensorg jerk mesti pk bukan2....hampeh......wei  ta senonoh aw pmpuan berdengkur...pesanan hikmad negara..haha..

ha ko taw nyah tido lambat aku bgn2 jerk hambek ko......pkui 12.30tengah ari sudaaa...hahaha....bgn pagi gosok gg terus makan nasi la weyh..........hahahaha......mak aku tgk pelik jerk anak aku ny....

rambut serabai makn terus,....haha..udoh ler teman ny maleh ni nak sikat rambut...seb bek rambut pendek....hahaha

then dengan niat mg malas na mandi........aku terus on lappy..on9 fb......pas2..................ha dok r aku y bucuk ny depan lappy ny pai sekarang......mak aku dah bising neyh...mandi2...haha...

oppssss.....bilik air sudaa membuat lamabaian haji kat aku...haha.......chow sin chi.....haha



hobi baru aku tiap2 ari yang tak nah miss ag

huhu aku dah der hobi baru.....bacer blog r pe ag...tp blog aku sendiri ta nak update..hua3...best kowt blog aku bacer skunk...first2 aku jpe blog neyh mase tue piala suzuki AFF bawu start..konon ske nengok khairul fahmi@apexx 2 r...cit cari r fb dye....sekali der r fanpage dye..aku pon yoyo oooo jerk r like....

then something happens for the first time...siot jerk aku...haha..tgk2 pic dye der lak gambo ngan awek dye......sekali tgk pergh cantek kowt awek dye...mg cntek r pon..gebu jerk.......der owg kater lam blog dye dye mcm shasha bashir..huhuhu......mg ader uper....tp mase tue still minat kat apxx jerk

aku pon tgk2 link der link kat blog awek dye...mase 2 first2 na tgk jerk log awek dye...aku pon klik2 r..cter2 dye ngan apexx 2 r...urm best lak aku kater.....urm aku pon follow.....sekali follow aku pon ase tertarik gle ngan cter2 dye..huhu....bley wat novel kowt.........blog dye name jejariruncing...siap der fanpage ag.....

ske3.....huhu

bace pnye bce....y berlapok pon aku bace y 2009 pon aku der bace..haha..gle toi tak nah ag aku suke membace upe ny...hua2.........skunk aku ase aku dah mg ske gle blog kak elia neyh weyh...


gerek seyh......hehehe.....idop kak elia....hahaha...siot jerk....kui3....

tiap2 ari mg tak miss aku bce entry dye...dye plak rajin update..now bgah tertgu2 dye update part 5 dye jumpe MIA dye....hhtp://jejariruncing.blogspot.com/.......hahah..best g2..................

so skunk aku kalo je ngan kak elia 2 ngan apexx op cos na tangkap gambo ngan kak elia ....n na ckp kat dye......nak sain leyh>????huhuhu...mcm minx kat artis 2..kui3
hhahah..........kire aku peminat dye r.....pas2 bawu  minx sain apexx n tgkp gambo apexx.....2 pon kalo akk 2 bg r tgkp gambo with her beloved bf..hehe....

ske2...ske bangat blog kak elia jejariruncing..hehehehe........best....gerek seyh.......

Thursday, November 11, 2010

menyesal by sixth sense

Tak pernah ku fahami ertimu padaku
Tak pernah ku mengerti hadirmu untukku
Rasa yang pernah kau bagi
Cinta yang telah kau beri
Setelah ku terjatuh baru ku sedari
Betapa kau kekasih hingga hujung hati
Rasa yang setia menanti
Cinta yang tak akan pergi

Korus
Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu sambut cinta
Penawar peritku
Hanya dirimu
Tulus cintaku
Ulang Korus
Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu
Sanggup cinta penawar peritku
Sanggup cinta pengusap tangisku

kalau berpacaran...ana rafali feat altimet

Sohaimi Mior Hassan
Kalau berpacaran
Memang banyak pantang larang
Menjaga susila
Ibu bapa adik abang

Apabila berdua
Carilah tempat yang terang
Agar tidak pula
Mencuba aksi terlarang
Korus
Boleh pandang-pandang
Jangan pegang-pegang
Duduk renggang-renggang
Bertambah sayang
Biar malu-malu
Biar segan-segan
Kerna malu itu
Perisai orang beriman
Ana Raffali
Kalau berpacaran
Jangan tunggu lama-lama
Kalau dah berkenan
Jumpalah ayah dan mama
Hantarkan rombongan
Meminang dengan segera
Kalau terlambat kasihmu disambar buaya
Ulang korus
Altimet
Yeah
Kita sambung cerita
Kalau kamu berdua
Aku yang ketiga
Aku penambah perasa
Akulah pendarab nafsu serakah
Hai teruna bikin perangai selamba
Hati si dara kata tak apa
Berani buat terima padah
Kalau tak sedia
Ucap syahadah
Ulang korus 2x

akanku jumpa...by azfar

Ku mengatur langkahku
Jalan tanpa bayang-bayang mu
Langit dan bumi setia menemani ku
Matahari menyinar tak pernah berpihak pada ku
Ku kepanasan tanpa perlindungan mu

Hari berganti hari aku masih teguh menanti
Hadir diri mu dalam hidup ku ini
Rasa kecewa ada bila kaki kita penat berlari
Namun yakin ku kau kan ku temui
Ku takkan pernah cuba berhenti
Langkah ku mencari cinta
Yang ku tahu hanya tuk diri ku
Kan ku terus cari sampai hujung dunia
Kerna ku tahu akan ku jumpa diri mu
Dan ku kan terus menempuh mimpi-mimpi ku selalu
Ku lihat semua gembira
Bila mengenali erti cinta
Senyuman ku beri hanya duka
Bila ingin teman tuk berbicara
Cinta jangan sembunyi
Mataku ku kabur mencari
Hadirlah dalam hidup ku ini
Cinta jangan engkau pergi
Bila langkah ku cuba
Untuk mengejar diri mu

Friday, November 5, 2010

SELAMAT MALAM

Biarkan berlalu
Semua kepedihanmu
Lelapkan matamu
Biarlahkan mimpi membawamu
Ke mana kau mahu
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siang kan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu
Biarkan berlabuh tirai kisah semalam
Yang indah itu ada padamu
Dengan setiap impian dan harapan
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu
Kan ku menjadi arjuna dalam mimpi-mimpimu
Kan ku panah tepat ke jiwamu atas nama cintaku
Pari-pari ku utus bawa kau ke sini lagi
Terhapus semua air mata dengan senyuman
Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
oooo…
Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
oooo…
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu
Selamat malam
Tidurlah sayangku

like the way you lie sygku..like it very much

Just gonna stand there
And watch me burn
But that’s alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that’s alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie
I can’t tell you what it really is
I can only tell you what it feels like
And right now there’s a steel knife
In my windpipe
I can’t breathe
But I still fight
While I can fight
As long as the wrong feels right
It’s like I’m in flight
High of a love
Drunk from the hate
It’s like I’m huffing paint
And I love it the more that I suffer
I sufficate
And right before im about to drown
She resuscitates me
She fucking hates me
And I love it
Wait
Where you going
I’m leaving you
No you ain’t
Come back
We’re running right back
Here we go again
It’s so insane
Cause when it’s going good
It’s going great
I’m Superman
With the wind in his bag
She’s Lois Lane
But when it’s bad
It’s awful
I feel so ashamed
I snap
Who’s that dude
I don’t even know his name
I laid hands on her
I’ll never stoop so low again
I guess I don’t know my own strength
Just gonna stand there
And watch me burn
But that’s alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that’s alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie
You ever love somebody so much
You can barely breathe
When you’re with them
You meet
And neither one of you
Even know what hit ‘em
Got that warm fuzzy feeling
Yeah them chills
Used to get ‘em
Now you’re getting fucking sick
Of looking at ‘em
You swore you’ve never hit ‘em
Never do nothing to hurt ‘em
Now you’re in each other’s face
Spewing venom
And these words
When you spit ‘em
You push
Pull each other’s hair
Scratch, claw, bit ‘em
Throw ‘em down
Pin ‘em
So lost in the moments
When you’re in ‘em
It’s the rage that took over
It controls you both
So they say it’s best
To go your separate ways
Guess that they don’t know ya
Cause today
That was yesterday
Yesterday is over
It’s a different day
Sound like broken records
Playin’ over
But you promised her
Next time you’ll show restraint
You don’t get another chance
Life is no Nintendo game
But you lied again
Now you get to watch her leave
Out the window
Guess that’s why they call it window pane
Just gonna stand there
And watch me burn
But that’s alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that’s alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie
Now I know we said things
Did things
That we didn’t mean
And we fall back
Into the same patterns
Same routine
But your temper’s just as bad
As mine is
You’re the same as me
But when it comes to love
You’re just as blinded
Baby please come back
It wasn’t you
Baby it was me
Maybe our relationship
Isn’t as crazy as it seems
Maybe that’s what happens
When a tornado meets a volcano
All I know is
I love you too much
To walk away though
Come inside
Pick up your bags off the sidewalk
Don’t you hear sincerity
In my voice when I talk
Told you this is my fault
Look me in the eyeball
Next time I’m pissed
I’ll aim my fist
At the dry wall
Next time
There will be no next time
I apologize
Even though I know it’s lies
I’m tired of the games
I just want her back
I know I’m a liar
If she ever tries to fucking leave again
I’mma tie her to the bed
And set the house on fire
Just gonna stand there
And watch me burn
But that’s alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that’s alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie

song for u darling..my happy ending

So much for my happy ending
Oh oh, oh oh, oh oh...

Let's talk this over
It's not like we're dead
Was it something I did?
Was it something You said?
Don't leave me hanging
In a city so dead
Held up so high
On such a breakable thread

You were all the things I thought I knew
And I thought we could be

[Chorus:]
You were everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
And all of the memories, so close to me, just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending
Oh oh, oh oh, oh oh...

You've got your dumb friends
I know what they say
They tell you I'm difficult
But so are they
But they don't know me
Do they even know you?
All the things you hide from me
All the shit that you do [CD version]
All the stuff that you do [radio edited version]

You were all the things I thought I knew
And I thought we could be

[Chorus]

It's nice to know that you were there
Thanks for acting like you cared
And making me feel like I was the only one
It's nice to know we had it all
Thanks for watching as I fall
And letting me know we were done

[Chorus x2]

[x2]
Oh oh, oh oh, oh oh...
So much for my happy ending

Oh oh, oh oh, oh oh...

i hate u but i love u

erm aku kenal mamat ny melalui along aku r..name dye Mohd nor azman...urm dye ex student along aku....now he is my bf..i think......hurm..takder kepastian...mase mule2 ngrat wah bukan men aku ckp ko.....gle ari2 mesej aku...tanye i2 tanye ini ....nk kenal2 la katenye..aku pon go with the flow r..ikut jela....sampai satu mase dye ajak kapel ut aku tolak sebb abru kenai kan mase 2..aku msg2 jela..tapi at the same time aku dah syg kat dye...dye mg la awai2 dh ckp syg aku n macm2 la...aper owg kater janji manismu..ha 2 la dye lelaki...dah 2 aku dh syg dye..one day dye ckp y dye ta pat gaji ag so dye tak leyh topup so aku ckpla ok/.....aku tgu kat 2 minggu gak la bawu la dye topup.....then aku gamble jela mcg dye one day but u know what dye da topup but ta gtaw aku...mg sial r aku ckp...wah dulu mule2 mulut manis mcm gule....then aku tanye la dye......so cmne sekarang kalo tanak ckp tanak....but dye ckp syg n ikhlas syangkan aku..pergh..tersntap aku....hurmmm.....macm betol.......susah na pcye..then dye kater dye ta suke mcg2 ny sgt..tipu ta berpada la 2..mule2 mcg bukan men ag..nyampah aku.....erm tp aku nak bg satu g peluang...n for ur information sygku..aku tak la desperate sgt wei....hahaha......kalo der pompuan len jgn la selindung.....saya ta kesah aaaa....rileks sudaaaa...jgn tipu....but u know what..i like the way u like.........i hate u now but i still love u.....

Tuesday, August 10, 2010

pose n besday

erm esok mybe pose n aku ta pat pose..sedey aw...erm tapi esok arijadi aku jatuh pd stu ramadhan n first day trial aw..erm epi gak tpi cuak nak jawab per td..n aku puas ati dpat bantu kawan2 aku td.aku der jar depa sejarah..n pas balik skool td kitorg der wat celebration tok sambut pose sok..makn ramai2 kat benteng.hehe..best2..erm arini takde cter sedih..hehe.. love this day but penat sket lor..hehe

Monday, August 9, 2010

letih siot

letih kowt rini [ai umah dah dekat kui 5...naseb bek la makan manyak kali dpat..hhe...erm best mg la best tpi biler kene pakse dtg 2..ati der sakit gak r..tambah2 der cg kecoh mase kitowg tanak pg 2 aw...erm dye ckp asal kitowg tanak pg result bukan elok pon..alamak kecoh la...erm aper r kene mengena ngan result neyh sensitif kowt agak2 r..kitowg ny der perasaan gak..pk2 kan la wahai insan,....erm aku mase dye wat lawak best tapi motivas y macm ny mg dah manyak kali da wat erm manyak kali da denga ase sia2 pon der tp xper la nak wat cmne an dah terpakse n dah pg da pown..anyway  i got some motivation 2 push myself to the top n i wanna be the best among the best k...usaha sampai keakhirnya..hehe...Tq MR AZIER for such a good motivation eventhough i had listen to it before but this time it has something different that make me realise that to achieve the top is not easy n have to push myself to it...life is not easy kkkk.......erm I WANNA BE THE BEST AMONG THE BEST...4P 'A'..hope so...chaiyok3...usaha tanda kejayaan......doakan la kejayaan aku sume..hehe....erm tp bley ker aku pat..haha....alah xper la pk bley je la....kui44444......hope so....

Friday, August 6, 2010

bengang

bengang aku ngan sowg minah ny dye yang jaja citer tipu aku lak yang kene an..mg cri nahas r.mg nak kene....bangang per takder otak berdengki ngan owg...dah r sike berlagak..aku mcm mane pon aku tak kikis duit jantan macm ko la sial...herm kalo ikut ati mau jer aku tampo muke dye..gampang toi...siot jerk..yang aku geram 2 dye ngate aku sedangkan sy 2 lagi tewok..skunk da takde owg nak kawan...wei g r cri owg bodo y ley ko tipu..haha..aku cko atleast aku der bukti n dapat membuktikan y ko 2 salah..haha..ko ngat ko saper wei...sedor sket diri 2...bajet bgs,,..mengate owg macm2...ko ngate owg 2 ko bgs sangat...tak pon aku ase.ko terhengeh2 kawan owwg y da tak sudi siap tanye g aper slah ko..................bodo...........sial....setan....2 sume pangai ko nor syafiqah abdul aziz

herm aper tah..aku tulis post then aku bukak bende len kn da kene tulis blek..haha..erm kenyang kowt neyh..borink r...erm anak sedare aku sowg ny ta bgn2 ag kalo takley main ngan dye...lame toi dye nak tido...wei syg bgn la...erm aku ny ntahla ptot skool ganti rinie tapi idok pg,,,maleh no asenye...stpm ag baper bulan ajer..ehehe..but i  know i can do it..i have tooo...hehe..anyway..aku harap au ok la t stpm.......erm aku syg giler anak sedare aku sowg neyh tp aku slalo wat dye mara..hehe..erm biler dye marah mg sonok aw
hehe..kalo dye belasah aku pon takpe sebb best aw..hehe.aku plg suke pgag tgn dye bile g jalan..saat plg bahagia dalam idop aku...erm tapi nk dukung minx maap ler..bert kowt dye..kejap2 ley la...aksi2 dye slalo wat kitorg satukuarge gelak aw..hehe....dye 2 semangt aku aw

sayangku

erm aku tetibe lark ase sayng kat balak aku,,,dye banyak bg aku sokongan n memahmi aku..haha walaupun kadg2 aku bohong sunat sebb tanak dye marah2..hehe..tapi jgn salah fham aw..dye ta panas baran..aku y slalo marah dye ta tentu pasal..dye baik sangat..aku syang dye aw.....erm aku slalo ase bersalah kalo mara dye tapi aku suke sebb dye mesti redho  jer...erm MIOR FADHIL>>>>i love u so much..........

uiuiui

life is not easy..macam2 cubaan idop aku ny
tapi takper aku kene tabah mengahdapi sume sebb i2 la kehidupan manyak asam garamnye..kadang2 kiter dibawah n kadang kiter diatas...aku sekarang berada ditengah2 ..aku mulai sekarang nekad untuk memperbaiki diri aku menjadi y lebey bek.haha tpi mulut aku still laser,..so watch out k....haha...aku syg sume kawan2 aku aw..aku harap depa ley bantu aku ble aku kesusahan...aku syg sume....

Thursday, August 5, 2010

hai

erm arinie ari yang menyakitkan ti kowt...siot jer ader minah senget ny mg kasi aku panas la beb..erm ko 2 pehal ha..gampang..da la penipu siot jer kan..patot r owg pulaukan ko ko 2 aku tak taw r nak gambarkan ag mcm maner perangai teruk..memburukkan kawan sendiri tapi tanak mengaku kesalahn..aper r wei sedo la wei kalo ko wat cm 2 ukan wat owg tertrik nak kawan ko tapi ag benci ko der r..wei sedor la...jgn nak menuduh owg len..sume owg da tawla